חברת HK Audio

חברת HK AUDIO חלוצה ומובילה בתחומה

חברה המייצרת פתרונות סאונד באיכות הגבוהה ביותר, תוצרת גרמניה.

הכל על חברת HK Audio

במהלך עשרים השנים האחרונות, השם HK Audio הפך שם נרדף באירופה למערכות הגברה, סאונד חי באיכות הגבוהה ביותר, תוצרת גרמניה, מערכות אלו הן תוצר של תשוקה לכל החיים וחתירה לחזון - השאיפה לספק צליל מושלם כחלק מה- DNA של חברת HK Audio הגרמנית.

חברת HK Audio נחשבת למובילה בתחומה באירופה ובעולם.

ההיסטוריה של HK Audio

מייסדי החברה (והאחים) הנס ולותר סטמר החלו לייצר ארגזי רמקולים משלהם בשנת 1979 בחנות קטנה בדרום מערב גרמניה. אמנם שטח הייצור היה קטן, אבל השאיפות שלהם לא היו גדולות אז. עד מהרה התפשט המוניטין של המוצרים שלהם באומנות ובביצועים, מה שגרם להם להרחיב את הפעילות פעם אחר פעם. לאורך הדרך, הם שימשו כיצרני ציוד מקורי לכמה מהשמות הבינלאומיים הנערצים ביותר בתחום האודיו פרו. עם הזמן הם פיתחו וייצרו מערכות סאונד במה מקצועיות למקומות גדולים יותר ויותר, כולל קהל של 50,000 ויותר. כיום, המערכות שחברת HK מיצרת במפעל ברמה עולמית של החברה בסנט וונדל, גרמניה, משרתות מגוון רחב ביותר של יישומים. הודות למאמצים של הצוות המיומן והמסור של חברת HK Audio המונה יותר מ-200 אנשים, HK Audio ביססה את עצמה היטב כאחד השמות המכובדים ביותר בתחום הסאונד המקצועי באירופה.

הרבה מהטכנולוגיות פורצות הדרך בתעשיית הסאונד פותחו במעבדות של HK

הפילוסופיה מאחורי חברת HK Audio

מההתחלה, המיקוד של חברת HK Audio היה הצרכים של המשתמשים שלה, שאתגרו את החברה לא להיות מרוצים מפתרונות סטנדרטיים. המשימה של חברת HK Audio היא לספק את כל החבילה - סאונד באיכות גבוהה והגדרה נטולת טרחה, הכל מותאם לא רק כדי לספק אלא לחרוג מהדרישות של תרחישי יישומים טיפוסיים. בשיתוף פעולה הדוק עם מהנדסי סאונד ומוזיקאים מובילים, חברת HK Audio מייצרת שלל פתרונות חדשניים לאורך השנים. הפתרונות הללו, יחד עם הטכנולוגיות החדשות שראו אור לראשונה במעבדות של HK Audio, הוכחו כאבני דרך - פיתוחים מרכזיים במרדף אחר מערכת חיזוק הסאונד המושלמת. כיום חברת HK Audio  יוצרת מערכות לכל סוג של אפליקציה, החל מהמערכת האקטיבית הניידת לבדרן הסולו, ועד למערכת הטיולים למקומות באוויר הפתוח עם קהל של 50,000 ויותר.

חברת HK Audio שומרת על המערכת האקולוגית

איכות ללא פשרות ושמירה על הסביבה

כל מוצרי HK Audio מתוכננים ומיוצרים עם אותה תשומת לב קפדנית לפרטים. קווי ייצור מתקדמים מבוקרי מחשב עם מכונות כרסום ועיבוד מתכות מדויקות ב-CNC, מערכות אמייל אוטומטיות לחלוטין ורובוטים המבצעים מגוון רחב של משימות ייצור, כולם מתאימים לסביבת העבודה של חברת HK Audio. זה לא רק מבטיח רמת איכות גבוהה ועקבית לחלוטין, זה גם מבטיח סביבת עבודה נקייה ובריאה. למרבה הצער, לא כולם לוקחים את הגנת הסביבה ברצינות כפי שהם צריכים; החלטנו מזמן לתת דוגמה טובה. עם עץ נטול מזהמים, אמייל על בסיס מים ואסטרטגיית מיחזור ומניעת פסולת מחמירים, “אנו נושאים באחריות למצב הסביבה שלנו”.

חברת HK מייצרת רגשות באמצעות צלילים שנוגעים לנו בלב

חכם ומכל הלב!

אנו חיים בעולם של תפיסה חושית - מגע, טעם, ראייה ובעיקר קול! השמיעה אינה דומה לשום חוש אחר. תפיסות שמיעתיות מתפרשות כמידע, אך יש להן גם השפעה ישירה ובלתי מסוננת על הרגשות שלנו, ובהמשך גם על רווחתנו. שפה ומוזיקה הם הדיבור של הלב, שנותנים קול לרגשות שלנו ומשתפים את הרגשות שלנו. כולנו מצוידים ב"אלגוריתמים" שאומרים לנו מיד אם אירוע שמע מאותת על בטיחות, הקלה, אווירה טובה, צרות או אפילו סכנה. אולי לעולם לא נבין לגמרי את האלגוריתמים האלה, אבל לעולם לא נמאס ללמוד אותם ולגלות עליהם יותר מדי יום. והתהליך מרתק אפילו יותר כאשר הופכים את זה לקריירה שלך, כפי שעשינו אנחנו בחברת HK Audio, לפתח מכשירים שמעוררים תחושות שמע! צוות HK Audio מורכב ממומחים רבים בדיוק למטרה הזאת - כדי לרגש אתכם באמצעות צלילים שיוצאים באופן מושלם מהרמוקלים של חברת HK Audio.

חברת HK Audio מעסיקה את הטובים ביותר בתעשיית הסאונד

הצוות

מהנדסים המתמחים באקוסטיקה, אלקטרוניקה אנלוגית ודיגיטלית, ומכניקה עובדים יד ביד, משתפים פעולה עם מהנדסי סאונד חי מנוסים, מוזיקאים ומוזיקולוגים שמתאימים את הסאונד של כל מוצר מבית HK Audio כדי להתאים לפיזיולוגיה השמיעתית האנושית. המהנדסים של חברת HK Audio עומדים לרשותם אחת המעבדות האקוסטית Class 1 המתוחכמות בעולם. כאן הם יכולים לתעד ולנתח את מאפייני האודיו והדינמיקה של מערכות רמקולים בפירוט ממצה כדי בסופו של דבר לקדם את הרמה הטכנולוגית. העבודה היומיומית של חברת HK Audio היא למעשה החתירה לחזון - לשחזר אירועים אקוסטיים בצורה מושלמת. על ידי שמירה על דיאלוג נמרץ עם לקוחות ומשווקים ביותר מחמישים מדינות ברחבי העולם, חברת HK מוצאת את עצמה מעוררת השראה מתמדת להעלות רעיונות חדשים. דור יציב זה של רעיונות מבטיח שבעתיד HK Audio תמשיך לספק את מערכות הסאונד הטובות ביותר בעולם עבור הדרישות שלכם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *