איך לבחור מגבר לגיטרה חשמלית

איך לבחור מגבר לגיטרה חשמלית

מגברים לגיטרה חשמלית מבית Laney | Hughes and Kettner | Mooer

המגבר הוא חלק חשוב מאוד בעיצוב הסאונד שלכם

שלמון כלי נגינה ייבוא ושיווק מגברים לגיטרה חשמלית.

ראשית נגיד שהמגבר הוא החלק העיקרי בצליל של הגיטרה שלכם. מגבר לגיטרה חשמלית טוב ידע לרוב להוציא צליל מצויין מהגיטרה שלכם גם אם היא לא מהטובות בלשון המעטה.
אם גם הנגן טוב אז בכללקיבלתם צליל חלום.

על מנת להבין קצת יותר מה כדאי לכם לקנות כדאי לדעת כי ישנם 2 סוגים עיקריים של מגברים לגיטרה חשמלית, מגבר טרנזיסטורים ומגבר מנורות.

מגברים לגיטרה המבוססים טכנולוגיה חדשה יחסית

מגבר טרנזיזסטורי לגיטרה חשמלית

מגברים אלה לא יקרים ונעים בין 300 ש״ח (בערך) ומעלה

מגבר טרנזיסורים 

הטרנזיסטור הינו רכיב אלקטרוני חדשני יחסית (יחסית לרכיב השפורפרות)  ויש לו מגוון די רחב של שימושים. הטרנזיסטור הוא בעצם סוג של נגד השולט בין שני מהדקים.

במעגלי חשמל אנלוגים משמש הטרנזיסטור להגברה ויצירת תנודות, כמו בנושא שלנו : מגברים לגיטרה חשמלית המבוססים טכנולוגית טרנזיסטור.

מגברים לגיטרה חשמלית המבוססים טרנזיסטור הם מגברים פופולריים במיוחד בגלל המחיר הנמוך שלהם (באופן יחסי) ואם נאמר את האמת, גם הצליל שלהם מצוין !

כיום מגברים לגיטרה המבוססים טרנזיסטורים נשמעים מצוין ומגיעים לרמות גבוהות מאוד של סאונד איכותי ומשובח.
במיוחד כיום שהטכנולוגיה מתקדמת כל כך, מגברים לגיטרה יודעים לשנות את הצליל שלהם בהתאמה לפי מגברים וקבינות אייקוניות של העבר וזה מבלי לשלם אלפי שקלים.

תחזוקת המגבר קלה ולא נדרשים להחליף רכיבים כמו שפורפרות מעת לעת.
המחירים נעים בין 300 ש״ח (בערך) ועד אלפי שקלים למגבר.

מגבר המבוסס על טכנולוגיה ישנה אבל עם איכות צליל שאין שני לה.

מגבר מנורות (מגבר שפורפרות) לגיטרה חשמלית

מגברים אלה בד״כ יקרים יותר ונחשבים לבעלי צליל חם ואיכותי.

מגבר מנורות לגיטרה חשמלית

מגברי מנורות לגיטרה חשמלית הם מיושנים יותר ואולי אפילו אמינים פחות ממגברים בטכנולוגיות חדשות יותר, אבל לצליל שהם מוציאים אין תחליף.
אלה מגברים החביבים במיוחד לאלה שמחפשים אסתטיקת צליל ברמה גבוהה, אנשים שקוראים לעצמם אודיופילים (משוגעים על ציוד אודיו).
למגברי מנורות יש צליל שונה בגלל המנורות שמפיקות עיוותים בצלילים העיליים. דווקא עיוותים אלה הם שגורמים לנו לשמוע את הצליל החם, העגול והאהוב כל כך שיש במגברי מנורות לגיטרה חשמלית.
רכיב המנורות נקרא גם שפורפרות והוא ניתן להחלפה בקלות בעת הצורך. זה בהחלט ייתרון בכל מה שקשור לאורך החיים של המגברים האלה והטיפול בהם.

מגברים לגיטרה חשמלית של חברות מובילות כמו : Laney | Hughes and Kettner | Mooer

איזה מגבר לגיטרה חשמלית כדאי לקנות ?

שלמון כלי נגינה מביאה לכם מגוון רחב של מגברים לגיטרה חשמלית

שלמון כלי נגינה מאז ומתמיד שמה לעצמה מטרה להביא את הציוד הנכון והטוב ביותר עבור הלקוחות שלנו. אחרי נסיון רב בתחום והרבה שנים של פעילות הצלחנו להביא לכם מספר חברות מובילות בתחום ה-מגברים לגיטרה חשמלית ומגברים לגיטרה אקוסטית.

חברת Laney - חברה בריטית שעדיין מייצרת חלק מהמגברים בבריטניה היא חברת מגברים אייקונית לגיטרה חשמלית ואקוסטית. חברה שהיא חלק מהיסטורית המוסיקה העולמית והאחראית לפס קול רחב מאוד של עולם המוסיקה המודרנית כמעט מראשיתו ועד היום.

האג׳נדה של חברת Laney ״ צליל גיטרה טוב הוא לא עניין של חיים או מוות - זה הרבה יותר מזה. כאן ב-Laney אנחנו אובססיביים לחיפוש אחר צליל הגיטרה האולטימטיבי. הרבה פעמים שואלים אותנו למה אנחנו עושים את מה שאנחנו עושים, אנחנו עושים את זה כי אנחנו אוהבים את זה״ 

תוכלו למצוא מגוון רחב של מגברים לגיטרה אצל חברת Laney בכל ז'אנר מוזיקה שאתם מתעניינים, יש לנו מגבר גיטרה בשבילכם.

מאז 1984, השם Hughes & Kettner הפך לשם נרדף ברחבי העולם למגברי גיטרה באיכות הגבוהה ביותר. המגברים הללו, שהונדסו בגרמניה, הם תוצר של תשוקה לכל החיים וחתירה לחזון - להנגיש טון נהדר עבור נגני גיטרה בעלי הבחנה עמוקה לצליל שלהם.

כל המוצרים של Hughes & Kettner מעוצבים ומיוצרים באותה תשומת לב קפדנית לפרטים. קווי ייצור מתקדמים מבוקרי מחשב עם מכונות כרסום ועיבוד מתכות מדויקות ב-CNC, מערכות אינמילים אוטומטיות לחלוטין ורובוטים המבצעים מגוון רחב של משימות ייצור, כולם מתאימים לסביבת הייצור של החברה. זה לא רק מבטיח רמת איכות גבוהה ועקבית לחלוטין, זה גם מבטיח סביבת עבודה נקייה ובריאה. למרבה הצער, לא כולם לוקחים את הגנת הסביבה ברצינות כפי שהם צריכים; חברת Hughes & Kettner החליטה מזמן לתת דוגמה טובה. עם עץ נטול מזהמים, אמייל על בסיס מים ואסטרטגיית מיחזור ומניעת פסולת מחמירים, חברת Hughes & Kettner נושאת את חלקה באחריות למצב הסביבה של כולנו...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *