חברת Meinl

חברת Meinl מצילות, כלי הקשה ועוד הרבה…

חברת Meinl מאז ומתמיד הייתה חברה של אנשים שאוהבים את מה שהם עושים

הפילוסופיה של חברת Meinl

מגוון עצום של כלי הקשה אם יכולת התאמה לכל אחד.

עולם כלי ההקשה עצום ומגוון. אי אפשר לפרק כלי הקשה לז'אנר אחד או לסוג אחד של אדם: זה הרבה יותר מזה.

לכן Meinl כלי הקשה הפכה לעסק שמציע מגוון עצום של מוצרים העונים על כל צורך כמעט, תוך שמירה על הסטנדרטים הגבוהים ביותר של איכות וקיימות.

אבל מגוון רחב של כלי הקשה הוא רק היבט אחד בו חברת Meinl הצליחה לחגוג את ההצלחה הגדולה באמת ההיבט השני הוא באמצעות אנשים נלהבים רבים: מפתחי מוצר, מומחי שיווק, מומחי מכירות, תומכים וכו'. חברת Meinl אסירי תודה לכל אחד מהם.

צוות פיתוח שלא נח לרגע כדי ליצור עבורכם את הטוב ביותר

האנשים שמאחורי החברה

צוות גדול עם מוטיבציה ליצור ולשפר כל הזמן

כל מותג חזק צריך צוות חזק אפילו יותר מאחור. לחברת  Meinl כלי הקשה מומחים לכל עניין: כלי הקשה, אנשי שיווק ומו"פ עובדים יחד בשיתוף פעולה הדוק. בהיותנו משוכנעים לחלוטין במה שאנו עושים, האנשים של חברת  Mein מגיעים עם מוטיבציה גבוהה לפתרונות חדשים עבור הלקוחות והאמנים של החברה בכל רחבי העולם מדי יום.

איכות ללא פשרות

חברת מיינל מאז ומתמיד מייצרת כלי נגינה באיכות הגבוהה ביותר.

מאז הקמתה של חברת Meinl, המטרה העיקרית שלה הייתה להציע כלי הקשה העומדים ברמות האיכות הגבוהות ביותר וכך לגבי הייצור והחומרים שבשימוש. רק על ידי התחייבות לסטנדרטים הגבוהים ביותר, חברת Meinl יכולה להבטיח כלי נגינה באיכות מעולה, מקסימום נוחות נגינה, הצלילים הטובים ביותר האפשריים, ולכן הגשמת חלומם של לקוחות לאורך זמן.

חברת Meinl מייחסת חשיבות רבה לסביבה ופעלת מאז ומתמיד על עקרונות השומרים על הסביבה של כולנו.

חברת Meinl דואגים לאיכות הסביבה

יצירה מעץ תוך כדי שמירה על המערכת האקולוגית

המטע הטבעי והמסורתי של אלון סיאם (Hevea brasiliensis Muell.-Arg.) עונה על כל הדרישות האקולוגיות. אותו דבר לגבי עץ מהגוני שגודל במטע מאינדונזיה, שבו חברת Meinl משתמשים עבור הדג'מבים המקוריים שלהם מעץ הניתנים לכיונון בסגנון אפריקאי. באבולוציה טבעית, שותלים עצים חדשים וקוטפים את העתיקים, שהפסיקו לספק לטקס. בדרך זו, שפע של חומר גלם זמין והמערכת האקולוגית היקרה של יער הגשם נשמרת.

משפחת האומנים של חברת Meinl

משפחת האומנים של חברת Meinl ארוכה ואיכותית במיוחד.
להיות אומן של משפחת מיינל זה כבוד גדול ולא דבר טרוויאלי בכלל!
זה אומר שאתה הכי טוב שיש ושמגיע לך את הכלים הכי טובים שיש.
לחברת מיינל יש ייצוג של אומנים מכל העולם וגם מישראל יש לא מעט אמנים שנכנסו לרשימה הנכספת.

מצילות של חברת Meinl-אינסוף שי יצירתיות ומחשבה יוצאת דופן

מצילות של חברת Meinl

כיום המצילות של חברת Meinl הן ללא ספק מהמצילות הטובות בעולם.

לפי החברה : אחד הדברים הגדולים בלהיות מתופף הוא ההזדמנות להיות שונה...להיות עצמך. כשאתה מקשיב לכל הגדולים, הם לא כמו כולם. הם עצמם. אנחנו אוהבים את זה.

היום קשה להיות לגמרי מקורי או 100% ייחודי, אבל זה לא אומר שאתה חייב להיות כמו כל האחרים. ב MEINL אנחנו עושים את שלנו. זה רק מי שאנחנו. ואנחנו אוהבים לחשוב שגם אתה רוצה להיות מי שאתה. יש חופש שמגיע עם זה

חברת Meinl משלבת עבודת יד ומסורת של הכנת מצילות טורקית יחד עם טכנולוגיה וחדשנות מודרנית גרמנית.
הדבר הזה מייחד ומבדל את חברת Meinl מכל חברת מצילות אחרת שקיימת היום בשוק.
מצילות מדוייקות עם בקרת איכות לא פחות ממצוינת!
מי שביקר במפעלים של חברת Meinl תמיד יוצא משם מופעם ומתפעל מהרמה הגבוהה, מהאנשים הטובים ומייד הופכים לחלק ממשפחת מיינל.

חדשנות ויצירתיות מניעים את חברת Meinl מאז שהוקמה.

אולי אתם יודעים, גם אנחנו מתופפים

נוצר על ידי מתופפים בשביל מתופפים - חברת Meinl המצילות שלכם, בשבלכם.

אז כשאנחנו אומרים MEINL זה "על ידי מתופפים, עבור מתופפים", אנחנו באמת מתכוונים לזה. חברת Meinl תמיד מחפשים ליצור דברים חדשים למתופפים ודרכים טובות יותר לעשות את זה, אז יש הרבה חדשנות במה שהחברה עושה ואיך שהיא עושה את זה. כפי שתראו, החידושים של חברת Meinl אינם מוגבלים רק לעיצוב מצילות חדשות לא, הם משתרעים על האופן שבו מייצרים את המצילות, העובדה שחברת Meinl הראושנה להשתמש בארבעה סוגי ברונזה ושחברת Meinl מציעים גם מגוון רחב כל כך של צלילים מסורתיים ומודרניים. כמובן שבחברת Meinl מכבדים את המסורת, אבל באמת, העתיד הוא לאן שהחברה מובילה את משפחת המתופפים.

הדבר הגדול ביותר עבור כולנו ב- Meinl הוא החברות שאנו חולקים עם מתופפים, והאמון שהם נותנים בנו.

מבחינת חברת Meinl, זה ההישג הגדול ביותר שלה עד כה. אולי כל זה הופך את חברת Meinl לקצת שונה. אבל, בדיוק כמוכם אנחנו מוזיקאים, ומוזיקאים הם לא כמו כולם.

המתופפים הטובים בעולם מנגנים על מצילות של חברת Meinl.

אידיאולוגיה

מתופפים מספרים ללא הרף כיצד הם מקבלים השראה מנגינה על המצילות של חברת MEINL. הם שואבים השראה מהצלילים החדשים שהם שומעים ומרגישים, אושר ובו זמנית מחדדים ומעצבים את סגנון התיפוף האישי שלהם. זו המחמאה הכי גדולה לחברת מיינל, כמו גם הכוח המניע מאחורי כל הפעילויות של החברה! ״זה מעודד אותנו לפתח צלילים חדשים ולדחוף את היצירתיות שלנו קדימה קדימה.״

חברת Meinl

חברת Meinl היא יצרנית ומפיצה בבעלות משפחתית של כלי נגינה שבסיסה בגוטנשטטן, גרמניה. סל המותגים של Meinl כולל את Meinl Cymbals, Meinl Percussion, Nino Percussion, Meinl Sonic Energy, Meinl Stick & Brush ו-Ortega Guitars.

חברת מיינל היא עסק משפחתי עם תהליכי קבלת החלטות קצרים ואווירת עבודה משפחתית טובה מאוד. רוב התפקידים סובבים סביב הקשר הבינלאומי דינמי ביותר המאתגר את הצוות של החברה. ללמוד, להבין ולהשיג יותר מדי יום הם הכרחיים לעתיד ארוך כחברה, וזו משימה שחברת מיינל חולקת יחד איתך. כיצרן ומפיץ מודרני, חברת מיינל מציעה תחומים מעניינים רבים שיכולים להפיק תועלת ממגוון רחב של מיומנויות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *